sobota, 9 października 2010

70-te urodziny Lennona

Jako (podobno) jego sobowtór, muszę wspomnieć o tej postaci. Fajnie śpiewał i widział się z Forrestem Gumpem.

No to tyle.

Dzieje się ostatnio sporo. Ostatnio wszystkie najgłupsze seriale TVN-owskie mam w full3D. Porwania, pobicia, zbrodnia, kara, grzech i drwina. W11, Anna Maria Wesołowska i nie mam pojęcia co tam jeszcze jest...

Wczoraj wpadł Mariusz, przyniósł obiekt mego pożądania - Nikosia D40 i się zaczęło. Wynik paru zdjęć, burzliwej dyskusji i niemoralnych propozycji jest bardzo zróżnicowany. Ważne że napisałem nowe CV, mam do niego świetne zdjęcie i jestem napalony na poniedziałkowe starcie z krakowskimi pracodawcami.





ON: Co Ci jest?
ONA: Źle się czuję, po lekach.
ON: A na co?
ONA: Na zespół policystycznych jajników.
ON: Aha, to masz ciężki okres.
ONA: Nawet nie wiesz jak bardzo.
ON: No, też tak kiedyś miałem